متفرقه

زمانی که بی حوصله اید این کارهای خلاقانه را انجام دهید

بی حوصلگی و بیکاری می تواند فرصت های فوق العاده ای برای افراد خلاق و سخت کوش باشد. در این مطلب کارهای خلاقانه ای را ذکر می کنیم که وقتی بی حوصله اید می توانید انجام دهید.

1. یک سرگرمی جدید را شروع کنید

بسیاری از ما سرگرمی هایی داریم که همیشه می خواستیم آنها را امتحان کنیم اما هرگز نتوانستیم. اکنون زمان آن است که آن فعالیت را امتحان کنید زیرا سرگرمی ها وسیله ای عالی برای مبارزه با کسالت هستند.

اگر همیشه می خواستید بافندگی، خیاطی، تعمیر خودرو، نجاری، نقاشی، آشپزی، نواختن آلات موسیقی یا نوشتن را امتحان کنید، اکنون زمان آن فرا رسیده است. بسیاری از ویدیوهای آنلاین می توانند بیشتر این فعالیت ها را به شما آموزش دهند.

همانطور که قبلاً ذکر شد، Masterclass.com مجموعه‌ای از دوره‌های حرفه‌ای باورنکردنی از استادان رشته خود دارد تا به شما الهام بخشد و سرگرمی جدیدی را شروع کنید.

مزیت بزرگ سرگرمی ها این است که به شما یاد می دهند تمرکز و فکر کنید. به علاوه، رضایت از ساختن چیزی با دستان خود یکی از بزرگترین لذت های اطراف است.

2. سرگرمی خود را به اشتراک بگذارید و به دیگران آموزش دهید

آموزش یکی از بهترین راه ها برای یادگیری یا تمرین یک مهارت است. یک راه عالی برای جلوگیری از خستگی و جلوگیری از زنگ زدگی مهارت ها، آموزش است.

اگر در خانه گیر کرده اید، ویدیویی بسازید که در آن چیزی را آموزش می دهید و آن را در YouTube ارسال کنید. همچنین می توانید یک کلاس برای همکاران خود برگزار کنید.

امکان دیگر این است که معلم آنلاین شوید. بسیاری از وب سایت ها به شما پول می دهند تا به دیگران آموزش دهید.

همچنین می توانید خدمات خود را به عنوان معلم در Craigslist تبلیغ کنید یا با مخاطبین رسانه های اجتماعی خود تماس بگیرید و ببینید آیا هر یک از آنها می خواهند از شما بیاموزند یا خیر.

هر کسی بخواهد می تواند تدریس کند. تنها چیزی که شما نیاز دارید مهارت یا دانشی است که دیگران به آن علاقه دارند. یک خواننده می تواند درس صدا تدریس کند، یک نوازنده می تواند به دیگران نحوه نواختن یک ساز را نشان دهد و یک نویسنده می تواند نویسندگی را آموزش دهد.

3. یک لحظه برای همسایه های مسن وقت بگذارید

اگر حوصله دارید، حتی برای 30 دقیقه، می توانید عزت نفس و احساس ارزشمندی خود را به سادگی با کمک به یک همسایه مسن تقویت کنید. بروید و ببینید که آیا آنها خوب هستند، بپرسید که آیا آنها به چیزی از مغازه ها یا کاری در باغ نیاز دارند.

مراقبت از دیگران زمانی که حتی از او خواسته نمی شود، کاری فوق العاده فداکارانه است. انسانیت و مهربانی خود را با انجام کاری در زمانی که حتی از شما خواسته نشده است نشان دهید.

4. اعمال تصادفی مهربانی را انجام دهید

اعمال محبت آمیز تصادفی دنیا را به جای بهتری تبدیل می کند. انجام یک کار خوب برای شخص دیگری بدون اینکه ارتقا پیدا کند، یک چیز شادی است که ما به عنوان بشریت آن را جشن می گیریم.

بهتر از همه این است که کارهای محبت آمیز تصادفی را می توان در چند دقیقه انجام داد.

الهام بگیرید، به RandomActsofKindness.org مراجعه کنید.

چگونه کسالت را درمان کنیم

همانطور که می بینید، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود سلامت، ثروت یا حتی تبدیل جهان به مکانی بهتر انجام دهید. راه های بسیار خوبی وجود دارد که می توانید بهره وری خود را در حین مبارزه با کسالت افزایش دهید.

هیچ دلیلی وجود ندارد که وقتی در خانه گیر کرده اید بازدهی کمتری داشته باشید یا خسته شوید. در عوض، بی حوصلگی شما می تواند به فرصتی تبدیل شود تا خود را به یک کارگر یا کارآفرین مولدتر تبدیل کنید.

بهترین راه برای بهره وری بیشتر این است که از زمانی که در خانه مانده اید برای افزایش مهارت ها، بهبود ذهن، افزایش دانش و بهبود عملکرد کاری خود استفاده کنید. ترکیبی از آموزش، کار پاره وقت، آموزش، ورزش، سرگرمی‌ها و مراقبه می‌تواند شما را به فردی سازنده‌تر تبدیل کند.

موفق ترین افراد هرگز خسته نمی شوند. در عوض، افراد بسیار مؤثر، مانند بیل گیتس، از اوقات فراغت خود برای یادگیری و پیشرفت استفاده می کنند. اگر یاد بگیرید و پیشرفت کنید، می توانید به جای نشستن و خسته شدن، پول بیشتری به دست آورید.

بی حوصلگی سیگنالی است که شما باید بهره وری بیشتری داشته باشید، نه حالتی که باید تحمل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا