متفرقه

کارهای آنلاینی که در هنگام بی حوصلگی می توانید انجام دهید

بی حوصلگی یک فرصت است زیرا نشان می دهد که شما زمان بیشتری برای بهبود خود یا یادگیری چیزی جدید دارید.

1. طوفان فکری ایده های جدید

بیل گیتس و جف بزوس عادت دارند که بخشی از اوقات فراغت خود را به فکر کردن به ایده های جدید اختصاص دهند. در موارد دیگر: طوفان فکری.

می‌توانید با فکر کردن به ایده‌های جدید برای کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری یا فعالیت‌های دیگر از زمان استراحت استفاده کنید. یک راه خوب برای شروع طوفان فکری، مطالعه گسترده در مورد موضوعی است که می خواهید درباره آن طوفان فکری کنید. هنگام طوفان فکری، یک نوت بوک، یک کامپیوتر، یک تبلت یا یک تکه کاغذ همراه خود داشته باشید تا بتوانید ایده های خود را یادداشت کنید.

یک کاربرد عالی برای طوفان فکری، ارائه طرح های تجاری جدید و ایده های محصول یا خدمات است. هنگام طوفان فکری، اجازه دهید دیگران به بهترین ایده های شما نگاه کنند و به نظرات آنها گوش دهند. نظرات دیگران می تواند به شما نشان دهد اگر ایده های شما شایستگی داشته باشد.

2. یک وبلاگ راه اندازی کنید

نوشتن یکی از مهمترین مهارت های مورد نیاز در بسیاری از مشاغل است. با این حال، بسیاری از مردم نمی دانند چگونه بنویسند. بهترین راه برای بهبود نوشتن، نوشتن است. شما همچنین می توانید در یک استاد کلاس نویسندگی شرکت کنید.

یک راه عالی برای بهبود نوشتن، نوشتن یک وبلاگ است. وقتی وبلاگ می‌زنید، می‌توانید مهارت‌های مهم دیگری از جمله ساختن وب‌سایت، تحقیق و استفاده از ابزارهایی مانند وردپرس را بیاموزید.

وبلاگ نویسی می تواند با معرفی شما به عنوان یک متخصص یا مرجع در یک موضوع، شغل شما را ارتقا دهد. نوشتن یک وبلاگ می تواند به شما انگیزه ای برای مطالعه موضوعات جدید و جستجوی دانش جدید بدهد.

یک منبع عالی برای وبلاگ نویسان که می تواند شما را به هزاران خواننده متصل کند، Medium است. هر کسی می‌تواند یک وبلاگ را به Medium متصل کند یا به صورت رایگان در Medium پست کند. یکی دیگر از مکان های خوب برای ارسال وبلاگ، لینکدین است. وبلاگ نویسی در LinkedIn و Medium می تواند دانش، تجربه و تخصص شما را به مشتریان و کارفرمایان بالقوه نشان دهد. علاوه بر این سایت ها اینستاگرام هم از پلتفرم های خوبی است می توانید در آن شروع به کار کنید. با اینکه اینستاگرام تصویر محور است اما جذابیت و همه گیری بالایی دارد.

در کدام پیج اینستاگرام تبلیغ کنیم ؟بهترین پیج برای تبلیغ وبلاگ شما بستگی به موضوع و مخاطب هدفتان دارد. اگر وبلاگ شما در زمینه آموزش زبان‌های خارجی است، ممکن است پیج‌های مرتبط با آموزش و زبان‌ها مانند @language_learning_hub مناسب باشد. اگر محتوای وبلاگ شما در زمینه سفر و گردشگری است، پیج‌هایی مانند @travel_explorer مناسب می‌باشد. در هر صورت، انتخاب پیجی که مخاطبان هدف شما را جذب کند و با موضوع و محتوای وبلاگ شما همخوانی داشته باشد مهم است. در پیام تبلیغاتی خود، بهتر است یک توصیف جذاب از محتوای وبلاگتان بنویسید و لینک مستقیم به آن را درج کنید تا افراد بتوانند به راحتی به وبلاگ شما دسترسی پیدا کنند.

3. یک پادکست راه اندازی کنید

پادکست یکی از حوزه های رسانه ای است که سریع ترین رشد را در دنیای امروز دارد. یک پادکست با نشان دادن تخصص و دانش شما به دنیا می تواند شغل شما را ارتقا دهد.

تنها چیزی که برای پادکست نیاز دارید یک کامپیوتر با میکروفون یا دوربین و یک اتصال اینترنتی خوب است. سپس تنها چیزی که نیاز دارید یک پلتفرم پادکست است. پلتفرم‌های پادکست مانند Podbean، Anchor و Buzzsprout وجود دارند که به طور خودکار پادکست‌ها را در iTunes، Google Play، Spotify و Amazon Alexa توزیع می‌کنند.

بهترین راه برای یادگیری اصول پادکست گوش دادن به استادان پادکست مانند جو روگان است. پادکست ها می توانند حجم وسیعی از اطلاعات را به شما آموزش دهند و مهارت های شغلی را به شما بیاموزند که می تواند دسترسی شما را افزایش دهد و برند شما را بسازد. پادکست ها سرگرمی بسیار خوبی هستند که می توانند به شما در رفع خستگی کمک کنند.

4. در اقتصاد گیگ یک فریلنسر شوید

شما می توانید از طریق فریلنسینگ همزمان پول به دست آورید و خستگی را از بین ببرید.

فرض کنید مهارتی مانند نوشتن، کدنویسی، ساخت صفحه وب، تحلیل مالی، ویرایش و غیره دارید. احتمالاً بازار آنلاینی برای آن وجود دارد.

پلتفرم هایی مانند Upwork، Freelancer.com و Guru.com صدها کنسرت فریلنسری را فهرست می کنند. ممکن است از فریلنسینگ درآمد زیادی کسب نکنید، اما می توانید مهارت های خود را تمرین کنید و چند دلار اضافی دریافت کنید. کنسرت های موفق می توانند رزومه شما را تقویت کنند زیرا مهارت ها و توانایی های شما را به نمایش می گذارند.

5. یک کسب و کار آنلاین را راه اندازی یا تحقیق کنید

فرض کنید همیشه می خواستید یک کسب و کار راه اندازی کنید. اکنون زمان بسیار خوبی برای شروع است. اکنون می توانید بسیاری از مشاغل آنلاین را از خانه راه اندازی کنید تنها با اتصال به اینترنت و سرمایه گذاری اندک.

شما نمی توانید یک فروشگاه آجر و ملات راه اندازی کنید در حالی که در خانه به دام افتاده اید. با این حال، شما می توانید بسیاری از زمینه های یک کسب و کار را از خانه فراهم کنید. می توانید تحصیل کنید، مجوزهای تجاری بگیرید، تماس های تجاری برقرار کنید، وام بگیرید، تحقیقات مالی انجام دهید، کارمندان را استخدام کنید و روابط تجاری را از خانه برقرار کنید.

شما می توانید ایده کسب و کار خود را تحقیق کنید و بدانید که آیا قبل از سرمایه گذاری پول یا زمانی روی آن کار می کند یا خیر. همچنین می‌توانید شبکه‌سازی کنید، تماس برقرار کنید و بازاریابی کسب‌وکار خود را از خانه شروع کنید.

6. یک Hustle جانبی را شروع کنید

آیا نمی دانید چه کسب و کاری را شروع کنید، به نمایش Side Hustle گوش دهید؟ Side Hustles اتفاق بزرگ بعدی است که قبلاً رخ داده است. Side Hustle یک کسب و کار کوچک یا شغل جانبی است که در شغل فعلی خود شروع به کار می کنید. اگر انعطاف‌پذیری دارید و می‌توانید زمان خود را آزاد کنید، می‌توانید یک کسب‌وکار جانبی راه‌اندازی کنید تا درآمد اضافی برای شما به ارمغان بیاورد. اگر موفقیت آمیز اجرا شود، تلاش های جانبی شما ممکن است به یک تجارت کامل تبدیل شود که می تواند شما را از نظر مالی حفظ کند و شاید حتی شما را از نظر مالی آزاد کند.

7. شروع به سرمایه گذاری کنید یا نحوه سرمایه گذاری را بیاموزید

بازارهای سهام، کالاها و فارکس (صرافی خارجی) همیشه باز هستند. اگر وقت خالی و پول نقد اضافی دارید، می‌توانید هم اکنون به صورت آنلاین یا از طریق برنامه‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

چه شروع به خرید سهام کنید و چه فقط در مورد سرمایه گذاری تحقیق کنید، می توانید بینش مهمی در مورد پول، بازارها و اقتصاد به دست آورید. چرا از بی حوصلگی و استراحت خود برای آماده شدن برای بازنشستگی خود استفاده نکنید.

8. سرمایه گذاری های سهام خود را کنترل کنید

اگر قبلاً در سهام سرمایه گذاری کرده اید، به ویژه سرمایه گذاری های بلندمدت، پیگیری (سود یا زیان) خود و یا تحقیق در مورد سهام جدید برای سرمایه گذاری می تواند دشوار باشد.

من شخصاً از Stock Rover استفاده می‌کنم، یک ابزار تحقیقاتی همه‌جانبه سرمایه‌گذاری سهام که همچنین به شما کمک می‌کند سبد خود را مدیریت کنید و سرمایه‌گذاری‌ها را گزارش دهید. ابزار تحقیق سهام شماره یک توسط Barrons، Stock Rover، می تواند سرمایه گذاری را آسان کند.

کلاس آنلاین حسابداری در تهران ابزاری بسیار مهم برای افزایش دانش و آگاهی در زمینه حسابداری و مدیریت مالی هستند. این کلاس‌ها افراد را با مباحث اساسی و پیشرفته حسابداری آشنا می‌کنند و امکان دسترسی آسان به منابع آموزشی و اساتید مجرب را فراهم می‌کنند. با شرکت در این کلاس‌ها، سرمایه‌گذاران می‌توانند نه‌تنها درک بهتری از وضعیت مالی شرکت‌ها داشته باشند، بلکه به ارزیابی بهتری از سرمایه‌گذاری‌های خود بپردازند. این اطلاعات از طریق تجزیه و تحلیل صحیح بیلانس و صورت سود و زیان شرکت‌ها به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا تصمیمات خود را در مورد سرمایه‌گذاری در سهام با اطمینان بیشتری اتخاذ کنند و از دست دادن سرمایه جلوگیری کنند.

در پایان هم مهارت حسابداری را به شما معرفی می کنیم. حسابداری مهارتی است که هم به درد خودتان می خورد هم اینکه می توانید در شرکت های مختلف استخدام شوید و کار کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا