توسعه فردی

مهارت هایی که همه می توانند به سادگی یاد بگیرند

ما همواره در حال یادگیری مهارت های جدید هستیم. خواه یاد گرفتن صحبت کردن باشد، یاد بگیریم چگونه اعداد بزرگ را ضرب کنیم، یا یاد بگیریم که چگونه در کارهایمان بهتر عمل کنیم، یادگیری هرگز متوقف نمی شود!

شعر بنویسید

من در نوجوانی شعرهای زیادی سرودم و هنوز هم گاه و بیگاه می‌نویسم (بیشتر شعرهای عاشقانه).

شعر زیباست و شروع به نوشتن آن بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

این به این دلیل است که حتی اگر می‌توانید از قافیه‌های مشخص و سخت‌گیرانه پیروی کنید، می‌توانید فقط به دنبال آن بروید و بیت آزاد بنویسید که قافیه نباشد.

یا با قافیه های جایگزین، خطوط تک کلمه ای و هر آنچه که می خواهید به روش هایی مانند e.e واقعا خلاق باشید. کامینگز، ویلیام کارلوس ویلیامز و شاعران دیگر این کار را انجام داده اند.

داروهای خانگی ایجاد کنید

طبیعت شگفت انگیز است و مملو از داروهای طبیعی است که می توانید برای درمان مواردی مانند سرماخوردگی، تب، بثورات، سردرد، سوء هاضمه، بی خوابی و موارد دیگر استفاده کنید.

این فقط یک موضوع است که بدانیم به دنبال چه چیزی باشیم. با گیاهان مناسب، می توانید انواع درمان های خانگی ایجاد کنید و از سفر بعدی خود به داروخانه صرفنظر کنید.

از گل همیشه بهار و اکیناسه گرفته تا کرم‌ها، چای‌ها و ژل‌های خانگی، برای حیله‌گری با درمان‌های خانگی، آسمان بسیار محدود است.

دانه های قهوه خود را برشته کنید

قهوه بخش اصلی روز من است، اگرچه اخیراً سوار قطار یربا میت هم شده ام.

اما یکی از بهترین چیزها در مورد قهوه این است که برای صرفه جویی در هزینه، نیازی نیست روزانه در استارباکس پول کلان بپردازید یا به نسکافه ی مزخرف بسنده کنید.

می توانید دانه های قهوه را خودتان برشته کنید. خرید لوبیا سبز برشته نشده آسان است و اگر نمی خواهید برای یک رست کامل هزینه بیشتری بپردازید، می توانید از ماهیتابه برای تفت دادن استفاده کنید.

در بحث مالیات بهتر شوید

مالیات چیزی است که هیچ یک از ما نمی‌توانیم (از نظر قانونی) از آن اجتناب کنیم، بنابراین ایده خوبی است که مهارت‌های مالیاتی خود را در زمانی که فرصت دارید، اصلاح کنید.

یادگیری نکات و نکات مربوط به کسورات، رد کردن، اعتبارات مالیاتی و اعلام درآمد می تواند به شما کمک کند بازپرداخت دریافت کنید و از پرداخت های هنگفت به دولت فدرال دوست خود جلوگیری کنید.

محوطه سازی اولیه را بیاموزید

محوطه سازی کاری است که در گذشته چندین بار انجام داده ام. کار بسیار زیادی بود که چمن‌کاری‌های جدید، کاشت درختان، حفر باغ‌ها، و چرخ‌کردن در اطراف شن و مالچ انجام شد، اما دیدن نتایج نهایی پس از یک یا دو هفته کار بسیار رضایت‌بخش بود.

بدون نیاز به استخدام یک تیم گران قیمت محوطه سازی، می توانید اصول اولیه محوطه سازی را بیاموزید و خودتان کارهایی را انجام دهید.

حتی اگر در نهایت لباسی را برای انجام کارهای سنگین استخدام کنید، دانستن اینکه چه می‌خواهید و کجا می‌خواهید، کل کار را بی‌عیب‌تر و سریع‌تر می‌کند.

اینفلوئنسر اینستاگرام شوید

من باید برای افراد کم عمق نیز مهارت هایی را در اینجا بگنجانم، درست است؟ به هر حال، برای چرخاندن جهان به همه نوع نیاز است.

تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام در واقع می تواند این روزها یک حرکت بسیار هوشمندانه باشد و به طور بالقوه پول زیادی در آن وجود دارد.

من بیشتر از اینستاگرامم برای ارسال عکس‌هایی از پیشرفت ورزش و غذای خود استفاده می‌کنم، اما برای شما، این می‌تواند پورتالی باشد برای یک حرفه جدید یا زمان‌های سرگرم‌کننده زیادی برای به دست آوردن یک فالوور آنلاین بزرگ.

برند خود را در بازاریابی بگذارید

قبل از اینکه یک محصول یا خدمات به زمان بزرگ برسد، مردم باید در مورد آن و آنچه که می تواند برای آنها انجام دهد بیابند.

اینجاست که بازاریابی وارد عمل می شود. و یادگیری مهارت های بازاریابی می تواند بسیار سرگرم کننده و بسیار مفید باشد.

چه بخواهید در نهایت از آنها بیشتر برای شغلی استفاده کنید یا برای هر تلاش دیگری که از دانستن تکنیک های تبلیغاتی و تبلیغاتی مؤثر سود می برد، بازاریابی یک چیز عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن است.

برای انجام بازی های ویدیویی پول دریافت کنید

خوب، چند نفر از شما در لیست پیمایش کردید و همین الان برای خواندن این متوقف شدید؟ صادق باشید.

بله، شما می توانید برای انجام بازی های ویدیویی پول دریافت کنید. دو راه اصلی وجود دارد: یا با پخش آنلاین خود در Livestream از طریق سرویسی مانند Twitch و پذیرش راهنمایی یا تبدیل شدن به یک آزمایش‌کننده بازی‌های ویدیویی.

قبل از اینکه بازی‌ها برای عموم عرضه شوند، شخصی باید آنها را بازی کند و اشکالات، مشکلات و مشکلات را پیدا کند. اون میتونه تو باشی.

در هنر آرایش تسلط داشته باشید

مهارت های آرایش ترکیبی از خودانگیختگی و دانش است. این به داشتن استعداد برای به نمایش گذاشتن بهترین ویژگی های خود یا دیگران کمک می کند، اما همچنین به داشتن پایه ای مناسب از دانش و مهارت های کاربردی کمک می کند.

یادگیری بیشتر در مورد لوازم آرایشی برای مدتی از کار افتادگی کار بسیار خوبی است و همچنین می تواند در آینده به یک حرفه تبدیل شود.

علامت خود را در آرایش بگذارید و آن را مانند یک حرفه ای انجام دهید!

کفش بسازید

طراحی و ساخت کفش های شخصی شما فقط نباید برای افرادی مانند کانیه وست باشد.

شما می توانید آن را انجام دهید!

چکمه، کفش، صندل، کفش پاشنه بلند و موارد دیگر همه گزینه‌های…

چه بخواهید با چرم، مواد مصنوعی، بوم یا لاستیک کار کنید، دنیایی از امکانات برای ساختن کفش خود و تبدیل شدن به نماد سبک خود وجود دارد.

آهنرباهای یخچالی بسازید

آهنرباهای یخچال یکی از آن چیزهای کوچکی هستند که بسیار مفید هستند.

آنها همچنین می توانند کاملا منحصر به فرد و زیبا باشند و تعطیلات گذشته، اعضای خانواده و عزیزان را به شما یادآوری کنند.

ساخت آهنرباهای یخچال برای خودتان بسیار آسان است و دنیایی از امکانات را برای راه‌های جدیدی برای چسباندن مواد به جعبه غذا باز می‌کند.

یاد بگیرید چگونه پدیکور و مانیکور انجام دهید

پاها و دست ها دو مورد از آن چیزهایی هستند که ما هر روز استفاده می کنیم، اما اغلب فراموش می کنیم که به آن توجه کافی داشته باشیم.

پدیکور و مانیکور راه حل هستند.

اگر می‌خواهید این مهارت‌های فوق‌العاده بازگرداندن زائده را بیاموزید، انواع منابع عالی آنلاین وجود دارد.

یادگیری قانون جذب

قانون جذب یکی از قوانین اساسی جهان است که بر این ایده استوار است که آنچه که فکر می‌کنیم، احساس می‌کنیم و باور داریم، رویاها و اهداف ما را جلب می‌کند. برای یادگیری و استفاده از قانون جذب، ابتدا باید باورها و افکار خود را مثبت و موثر شکل دهید. تصویر ذهنی از آنچه که می‌خواهید را ایجاد کنید و احساسات مثبتی که با آن همراه است را تجربه کنید. سپس با انرژی و اعتماد به نفس، به کارهایی که به سمت هدف شما می‌برد، پرداخته و با انتظار مثبت و اطمینان به تحقق آن، آن را به واقعیت تبدیل کنید. به یاد داشته باشید که ارتباط عمیق با اهداف و مراحل موفقیت، کلید استفاده موثر از قانون جذب است.

مهارت مذاکره

مذاکره موفق نیازمند یادگیری مهارت‌های مختلفی است که از جمله آنها می‌توان به فهم نیازها و مصالح طرفین، گوش دادن فعالانه، بیان نظرات و حقوق به شکل موثر، و ایجاد یک محیط کارآمد و همکاری‌آمیز اشاره کرد. برای یادگیری روش انجام مذاکره موفق، ابتدا باید با مفاهیم و اصول اساسی آشنا شوید. سپس با تمرین و تجربه در مواقع واقعی یا شبیه به واقعی، مهارت‌های خود را تقویت و بهبود ببخشید. همچنین، توانمندی در ایجاد روابط مثبت و قوی با طرفین، به شما کمک می‌کند تا به توافقات مثبت و پایدار دست یابید. در نهایت، با داشتن انعطاف‌پذیری، تعامل موثر و استراتژی‌سازی مناسب، می‌توانید به مذاکراتی موفق و مفید دست یابید که به هر دو طرف منجر به نتایج مثبت و قابل قبول می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا