سلامتی

9 نکته برای اینکه سبک زندگی سالم را شروع کنید

1. اجازه ندهید رسانه های اجتماعی شما را فریب دهند

ممکن است هر چیزی که در شبکه های اجتماعی بدقول به نظر می رسد در زندگی واقعی یکسان نباشد. سعی کنید بین حلقه‌های برجسته و واقعیت مرزبندی کنید و «اعتبار رسانه‌های اجتماعی» را برای هر کاری که در زندگی انجام می‌دهید کنار بگذارید. به جای این کار مهارت های جدید یادبگیرید.

برای داشتن یک زندگی سالم و پویا، یادگیری مهارت‌های جدید از جمله یادگیری زبان انگلیسی از بهترین آموزشگاه زبان در تهران بسیار موثر است. زبان انگلیسی به شما امکان می‌دهد تا با فرهنگ‌ها و افراد مختلف در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. این مهارت نه تنها شما را در مسافرت‌ها و کارهای حرفه‌ای کمک می‌کند، بلکه باعث توسعه مهارت‌های شناختی و ذهنی شما نیز می‌شود. یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند فرصت‌های شغلی را گسترش دهد، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی معتبر را دسترسی پذیر کند و باعث افزایش اعتماد به نفس و رشد شخصی شما شود. از این رو، تمرین و یادگیری زبان انگلیسی یکی از مهارت‌هایی است که برای یک زندگی سالم و پر انرژی نباید از آن چشم‌پوشی کرد.

یادگیری زبان انگلیسی مثل یادگیری حروف ربط انگلیسی می‌تواند یکی از مسیرهای موثر برای توسعه شخصی و اجتماعی باشد، زیرا این تجربه افراد را قادر می‌سازد تا با فرهنگ‌ها، افکار و دیدگاه‌های جدیدی آشنا شوند. همچنین، دوری از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی و روابط افراد کمک کند. استفاده بیش از حد از این شبکه‌ها می‌تواند باعث ایجاد استرس، افسردگی و کاهش تمرکز شود. با داشتن یک زندگی متعادل و با تمرکز بر یادگیری زبان و فعالیت‌های سالم، می‌توانیم به یک زندگی معنی‌دار و سالم دست یابیم.

2. سبزی خود را بخورید

غذای ناسالم هر چند وقت یکبار مشکلی ندارد، اما رژیم روزانه شما اساساً باید شامل مجموعه ای از سبزیجات و میوه های سبز باشد. این نه تنها سلامت قلب شما را تقویت می کند، بلکه عملکرد سایر اندام ها را نیز بهبود می بخشد.

3. سبک زندگی کم تحرک را کنار بگذارید

چه در خانه و چه در محل کارتان – از نشستن های طولانی خودداری کنید و تا حد امکان بایستید یا راه بروید. سبک زندگی بی تحرک ارتباط نزدیکی با افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و همچنین چاقی دارد.

4. چیزهای جدید یاد بگیرید

آن زمینه هایی را که هرگز درباره آنها نمی دانستید کاوش کنید. یا در مورد یادگیری یک زبان جدید، کاوش در سفالگری، حرکت موزون آزاد، ژیمناستیک، خواندن دوباره نویسندگان مورد علاقه خود، زمان برای بازی های ویدیویی، نقاشی یا طراحی چه می دانید. سعی کنید بیشتر یاد بگیرید و به عنوان فردی رشد کنید. خودتان را از چیزهایی که از قبل می‌دانید منع نکنید، بلکه خود را در موقعیت‌های چالش برانگیز قرار دهید.

5. از فکر کردن دست بردارید

استرس می تواند صبر کند! زمان حال خود را با تاکید زیاد بر آینده خراب نکنید و هر بار یک روز وقت بگذارید.

6. به خود فرصت دهید تا بهبود یابد

جدایی یا افسردگی پس از زایمان باشد یا صرفاً یک تصمیم اشتباه – به ذهن و بدن خود زمان دهید تا بهبود یابد. شما نباید زیاد به خودتان فشار بیاورید؛ بالاخره رم در یک روز ساخته نشد!

7. شرکت خود را مثبت نگه دارید

نوع شرکتی که ما داریم اهمیت زیادی دارد زیرا افکار و انرژی آنها اغلب به نحوه درک ما از چیزها منعکس می شود. از این رو، بسیار مهم است که تا حد امکان از افرادی که افکار منفی دارند دوری کنید و بگذارید فقط مثبت اندیشی مسری باشد.

8. ذهن آگاهی را تمرین کنید

ذهن آگاهی توانایی حضور کامل در لحظه و دیدن نتایج مثبت در سبک زندگی روزمره آنها مانند کاهش استرس، اضطراب و علائم افسردگی است. سعی کنید امسال این تکنیک را در سبک زندگی خود بگنجانید.

9. آرام باشید!

2022 است! یک سال جدید! اما این بدان معنا نیست که همه چیز باید همین الان در حال حرکت شروع شود. هر روز یک روز جدید است، پس کمی خود را سست کنید، زیرا کاملاً اشکالی ندارد که آهسته شروع کنید و با گذشت روزها سرعت خود را افزایش دهید.

آخرین موضوع ولی به همان اهمیت

سال 2021 سال سخت دیگری بود، بنابراین ما نباید فراموش کنیم که چگونه همه‌گیری و روش‌هایی که بر زندگی ما تأثیر گذاشته است، ما را به درک این نکته سوق داده است که ثروت واقعی در واقع عمیقاً در سلامتی نهفته است. در MFine، این حقیقت ساده در چند ماه گذشته توجه پزشکان، تکنسین های آزمایشگاهی و نمایندگان مراقبت را به خود جلب کرده است، به خصوص زمانی که کشور با COVID-19 و پیامدهای ناسالم آن دست و پنجه نرم می کند.

MFine با بیش از 3500 پزشک مجرب از بیش از 30 تخصص، پلی است که به هر کسی کمک می کند تا به بهترین و مقرون به صرفه ترین مراقبت برای خود و خانواده خود دسترسی داشته باشد – اعم از مشاوره آنلاین، آزمایشات آزمایشگاهی در خانه، تحویل دارو درب منزل یا رزرو تست های رادیولوژی. از مارس 2020، MFine شاهد افزایش سریع مشاوره ها از شهرهای مختلف مترو و غیر مترو بوده است، با رشد 3 برابری در مشاوره های تخصصی و فوق تخصصی.

با گذر از سال آینده، ممکن است نتوانیم COVID-19 را به طور کامل پشت سر بگذاریم، اما می‌توانیم بهتر از سلامت خود مراقبت کنیم، در حالی که مجبور نیستیم برای انجام این کار قدم برداریم.

متعهد شوید که سال 2022 را به بهترین سال زندگی خود تبدیل کنید. بیایید چیزی که ممکن است هرگز اجازه ندهد سلامتی و تندرستی شما به عقب برگردد..

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا